reklama

Prestrihané emócie.

Zopár krátkych textov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

1.

Chcel ma zašľapnúť
no ja som mu natiekla
do topánok
musel ich vyzúť
lebo pálili
bosý sa vytratil
aj z mojich spomienok.

2.

Čakala som
kedy mi na dvere
zaklope ticho
zo samej radosti 
som ho pohostila
mojimi myšlienkami
zavretými v trinástej komnate.

3.

Vietor už vanie opačným smerom
odvial aj posledné listy 
zostarnuté spomienkami
ostal len holý kmeň
a v jeho letokruhoch
vyryté stopy ticha
vyprahnuté smädom
po splynutí....

4.

Spala som v oáze 
prirastená do kôry bez slov
zdvihol sa prievan
zavial mi pod viečka
hlboký pohľad
skoro som sa utopila v ňom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

5.

Rozbil si zrkadlo vo mne
aby si nevidel odpoveď
ale kúsok z neho ti vyryl jazvu,
ktorá stále bolí.

Beata Svetlíková

Beata Svetlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V mojej poézii sa zameriavam hlavne na dotyky života,lásky a prírody na človeka. Zoznam autorových rubrík:  Moja poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu